BBQ PIT BOYS, Prague Burgerfest 2016 , Photo Gallery

Na Burger festu jsem byl poprvé minulý rok a hlavní důvod mé účasti byli američtí grilovací guru BBQ Pit Boys, které průběžně již nějaký ten rok sleduji.
http://blackcatacombs.blogspot.com/2015/09/prague-burgerfest-2015-bbq-pit-boys.html

Stručný popis: YouTube's Top 1% Channel 530 BBQ & Grilling vids -135 million views, 700,000 subs. Sign up, or start your own Chapter on our Website.12,000 Worldwide http://bbqpitboys.com/

Minulý rok jsem byl nadšen, tudíž tento rok jsem vyrazil zase a opět byli na Burgerfestu BBQ Pit Boys a jejich kuchařské umění propojené trochu myšlenkou motorkářů a lehkými narážkami na vegetariány/vegany. Vstup tentokrát byl o něco dražší a to 100 Kč, já určitě nelituji, ale slyšel jsem od svých známých obavy, že ještě platit stovku a stát šílené fronty na jídlo, to asi nejdu. Ochranka u vstupu naštěstí moc neprošacovávala, než že bych něco chtěl pronášet, ale už mi to šacování za celé léto stačilo.

12:30 - 13:15 BBQ Pit Boys grill show
14:15 - 15:00 BBQ Pit Boys chapters battle
16:00 - 17:00 BBQ Pit Boys grill show

Pořadatelé tento rok mohli hned na začátku zdůraznit, že na rozdíl od minula BBQ Pit Boys chtějí být blízko svým fanoušků, ukázat své kuchařské umění z bezprostřední blízkosti návštěvníkům, takhle můj první dojem byl, že se zhoršila organizace od minulé roku, kdy bylo pro Pit Boys připravené něco jako pódium, pro představu klikněte na článek z minulého roku. ;) Zalíbilo se mi toto pojetí, doufám, že za rok zase takhle! :) Překlad komentářů od BBQ Pit Boys byl občas trochu nepřesný, ale zřejmě to překládal někdo, kdo se živí vařením a ne moderováním. Já stejně už znám, jaké rady a tipy dávají a umím anglicky, tudíž jsem neměl žádný problém. Líbilo se mi, že burgery byly dělány třeba 30 až 40 minut před diváky a ne že jeden naložíte na gril a díky "kouzelné hůlce" za minutu vytahujete hotový a ukazujete ho divákům. Mohli jste se Bobem z BBQ Pit Boys průběžně vyfotit, na něco se ho i zeptat, fotogalerie níže vše bude lépe vystihovat. Byla možnost vidět z bezprostřední blízkosti, jak se dělá burger s krevetami, burger s ananasem, po každém dokončené kuchařské show se na část diváků dostalo s ochutnávkou, sám jsem měl grilované rajče a opravdu mělo úplně jinou chuť, než co dělám na "grilu" já. Pivo Dudák docela chutnalo i z toho plastu, 10° za na Prahu normálních 35 Kč. Měl jsem 2 menší chilly burgery po 85 Kč, od které firmy nevím, prostě z jednoho food trucku, moc teda pálivé nebyly, ale jinak si nestěžuji :) na ten druhý jsem čekal 8 minut. Růžová bulka byla také  zajímavá. Již od minula znám RocknRoll Kladno https://www.facebook.com/RocknRoll-Kladno-107982799282259/ a za 100 Kč vynikající New York burger a druhý tuším za 115 Kč Blue burger. Oběd a večeře geniální. :)) Vyzkoušel jsem domácí zmrzlinu, jeden kopeček za 49 Kč, ale opět byl znát ten chuťový rozdíl.  ( N₂ICE CREAM - Domácí zmrzlina z čerstvého mléka a smetany, ale také oblíbené alkoholické zmrzliny, které zmrazíme přímo před Vámi pomocí kapalného dusíku o teplotě -196°C)
Jack Daniel´s & Cola a za 70 Kč už jenom podtrhuje velmi dobře ztrávený den na pražském výstavišti. Za zápor považuji existenci stánků s vegan jídlem, nechci tohle na burgerfestu vidět. Pokud příští rok na burgerfestu nebudou BBQ Pit Boys, tak dorazím až k večeru a ne na celý den, částečně také kvůli vegan stravě. Pokud ten pán mluvil pravdu od jednoho vegan stánku nedaleko vstupu, tak měli mít jenom jeden druh vegan burgerů a zbytek jakože normální a mírumilovně chované, tímto se snažil přemluvit nějaké nově příchozí, asi nešly tolik tržby.

Za rok zase, doufám že opět i s BBQ Pit Boys. :)

#bbqpitboys #burgerfest#canyousmellthat #itsmellsgoood #prague





























Fotky z telefonu můžete dále šířit, není problém.